Pazar, Mart 05, 2006

Isin kilici

El fenerinden yaptigim isin kilici ile fotografim.

9 Comments:

At 7:38 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Çok yaratıcı bir çalışma olmuş.Bravo sana:)

 
At 5:08 ÖS, Anonymous Adsız said...

Star Wars filmindeki jedi ustası Yoda'yı andırıyor.Hoş olmuş.Güç senle olsun,Cengiz.

 
At 4:59 ÖS, Blogger cehege said...

Teşekkürler.

 
At 6:26 ÖS, Anonymous Adsız said...

isin o kadar kuvvetli ki gozlerini kapatmissin! Gozlerinden opuyorum, sevgiler!

 
At 7:05 ÖS, Blogger cehege said...

Acelya Teyze teşekkürler, sevgiler.

 
At 10:58 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Cengiz dersler yoğun galiba:)

 
At 10:58 ÖÖ, Blogger cehege said...

Evet Candan teyze dersler yogun. Biraz hastaydim.

 
At 9:34 ÖÖ, Anonymous Adsız said...

Cengiz,biraz gecikmekle birlikte geçmiş olsun umarım şimdi iyisindir.
Mavi de mavi yani çokk tatlı benim barbelloya arkadaş olmuş o da sıkılıyordu zaten:)

 
At 6:07 ÖS, Blogger cehege said...

Tesekkür ederim. Candan teyze sizin sitenizde gördügüm kirpiyi çok sevdigim için ayni siteye baktim. Oradan köpek seçtim. En sevdigim rengin adini verdim.

 

Yorum Gönder

<< Home